جولیو بهترین CRM ایران


نرم افزار CRM چیست و چگونه فروش سازمان را افزایش می دهد؟

قبل از هر توضیحی بهتر است به سوال CRM چیست؟ اجازه دهید کلمه CRM مخفف Customer Relationship Management است و به معنای “مدیریت ارتباط با مشتری” است. در واقع این سرویس ابزاری بسیار کاربردی است که با مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات به شما کمک می کند تا در مرحله اول تمامی ارتباطات خود را با مشتریان خود ثبت کرده و سپس آنها را مدیریت کرده و در نهایت آن ها را تحلیل کنید.

به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … است که به آنها کمک می کند تا تعاملی با کیفیت و بی نقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتا این تعامل با کیفیت بالا در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و پایداری را برای شما به ارمغان می آورد و عملکرد و فروش سازمان شما را متحول می کند.

نتایج آماری به دست آمده از خرید CRM برای تجارت

با پاسخ به این سوال که CRM چیست و به کاربرد این نرم افزار اشاره شد، نوبت به بررسی نتایج آماری خرید CRM برای تجارت می رسد که توسط سایت ها و موسسات معتبری مانند GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus ارائه شده است. تحقیق و غیره بیایید پرداخت کنیم.

چهار ویژگی کلیدی CRM هوشمند

نرم افزار CRM هوشمند Jolio، دستیار شما در بخش فروش

شاید بتوان گفت منحصر به فردترین قابلیتی که قطعا می تواند توجه بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل را به خود جلب کند، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM است. در CRM هوشمند جولیو، شما یک دستیار متخصص تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای آن ایجاد کرده ایم، به طور خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را ارزیابی می کند و با بررسی این داده ها، پیشنهاداتی را ارائه می کند. افزایش فروش و بهبود این امر به سازمان شما کارایی می دهد.

سیستم CRM هوشمند Jolio که بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA طراحی شده است.

به طور کلی ساختار عملکرد این CRM برای مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید از طریق قیف فروش آیدا در این سامانه و با کمک امکانات و ابزارهای تعبیه شده در این، وضعیت سرنخ های خود را در تمامی مراحل تبدیل فرد به مشتری واقعی ثبت کنید. نرم افزار، همه این سرنخ ها را مدیریت کنید.

ارتباط آنلاین در CRM Giulio

از کلیدی ترین ویژگی های نرم افزار CRM جولیو می توان به همگام سازی حرفه ای این نرم افزار با سیستم های تلفن VIP اشاره کرد. با انجام این همگام سازی، علاوه بر تمامی امکانات یک سیستم مدیریت حرفه ای و هوشمند مشتری، به امکانات دیگری مانند سیستم ارتباط آنلاین ویپینگ نیز دسترسی خواهید داشت.

در واقع سیستم ارتباط آنلاین یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و حرفه ای است که می تواند جایگزین مناسبی برای اسکایپ برای کسب و کار باشد. سیستم ارتباط آنلاین به شما امکان می دهد به ویژگی هایی مانند تماس صوتی و تصویری، چت درون سازمانی، اشتراک فایل، اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ، اشتراک گذاری تخته سفید و غیره دسترسی داشته باشید. از طریق صفحه وب که دارید به عبارت دیگر با کمک این عملکرد، علاوه بر نرم افزار CRM، تمامی کاربران سازمان شما به یک پنل ارتباطی کامل برای انجام مکالمات از طریق سیستم تلفن VIP مجموعه دسترسی خواهند داشت که باعث افزایش سرعت کار خواهد شد. فرآیند و پویایی در سازمان شما

افزایش فروش با سیستم پیگیری و یادآوری هوشمند در CRM جولیو

یکی از دلایل افزایش فروش یک سازمان، پیگیری منظم و دقیق سرنخ های دریافتی است. سیستم ردیابی و یادآوری فروش VoiPing به طور دقیق و منظم تمام اقداماتی را که باید برای پیگیری سرنخ های فروش انجام دهید به شما یادآوری می کند و به شما کمک می کند فروش سازمان خود را افزایش دهید. برخی از ویژگی های این ویژگی عبارتند از:

  • وضعیت های مختلف را برای سرنخ ها تنظیم کنید
  • امکان یادآوری قرار بعدی از طریق ایمیل، پیامک و تلفن
  • امکان تعیین یک کارشناس فروش برای هر مشتری
  • امکان مدیریت و اصلاح فرآیند ردیابی و یادآوری توسط مدیران فروش
  • امکان ایجاد دستی اعلان ها و یادآوری ها
  • ….

درباره ویژگی های نرم افزار CRM Giulio بیشتر بدانید

نرم افزار CRM جولیو نرم افزاری کاملا اتوماتیک و هوشمند است که به شما کمک می کند فروش خود را افزایش دهید. این نرم افزار می تواند بسیاری از امکانات و گزارشات مفید را از طریق وب پنل در اختیار شما قرار دهد. در زیر به برخی دیگر از ویژگی های مهم این CRM حرفه ای خواهیم پرداخت.

گزارش دقیق سیستم فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

با استفاده از قسمت گزارشات این CRM می توانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کنید و راه حل های فروش خود را با توجه به این گزارش ها توسعه دهید. برخی از ویژگی های جذاب این بخش عبارتند از:

  • ارائه مراجع برای کلیه پیش فاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
  • امکان تهیه گزارش از کار کارشناسان بر اساس پایایی پیش فاکتورها
  • امکان تهیه گزارش از میزان فروش محصولات مختلف جهت طراحی تصمیمات فروش سازمان

صدور فاکتور و پیش فاکتور با استفاده از نرم افزار CRM جولیو

از ویژگی های این سامانه می توان به امکان ثبت فاکتور و پیش فاکتور برای مشتریان سازمان اشاره کرد. علاوه بر امکان ثبت و طبقه بندی اطلاعات مشتریان، CRM ارائه شده توسط Veeping به شما این امکان را می دهد که از طریق وب پنل این محصول و با استفاده از ابزارهای مربوطه، برای مشتریان خود فاکتور و پیش فاکتور صادر کنید و با استفاده از ابزارهای مربوطه، کلیه پیشنهادات مالی، بدهی ها و پرداخت ها را به مدیریت به صورت کاملا حرفه ای برخی از ویژگی های اصلی این سیستم عبارتند از:

  • تعیین لیست مشتریان و اطلاعات مربوط به آنها برای صدور سریع فاکتور و پیش فاکتور
  • تعریف لیست محصولات سازمان خود با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور
  • امکان ثبت وضعیت پیگیری و نظرات مشتریان برای هر پیشنهاد
  • امکان ثبت امضا، مهر و …. طبق اسناد صادر شده
  • امکان نمایش فاکتورها و پیش فاکتورها به صورت فایل PDF
  • امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
  • امکان محاسبه خودکار مالیات
  • سیستم ردیابی پیشنهادات مالی هوشمند
  • یک سیستم امتیازدهی برای کارشناسان فروش بر اساس پیگیری و فروش
  • امکان تعیین اطلاعات مربوط به سازمان خود به عنوان یک الگوی پیش فرض برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تماس، اطلاعات مالیاتی و غیره.
  • امکان تولید گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
  • …..

نرم افزار CRM Giulio از یک API برای برقراری ارتباط با نرم افزارهای دیگر پشتیبانی می کند

برای اینکه جولیو به بهترین نرم افزار CRM تبدیل شود، ما این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهیم که این CRM را با سیستم های مختلف مالی و حسابداری متصل کنید تا راه حل های فروش خود را توسعه دهید و این فرآیند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.

انعطاف پذیری و توسعه پذیری در CRM جولیو

با توجه به توسعه این نرم افزار توسط تیم جولیو، در صورتی که سازمان شما نیاز به ثبت برخی پارامترهای خاص در سیستم فروش داشته باشد، کارشناسان ما می توانند CRM را با توجه به نیاز شرکت شما اصلاح کرده و به صورت سفارشی برای سازمان شما توسعه دهند.

لیست امکانات و ویژگی های نرم افزار Jolio CRM

  1. دستیار هوشمند با هوش مصنوعی
  2. سیستم یادآوری و ردیابی خودکار
  3. امکان تعریف لیست مشتریان سازمان با جزئیات دقیق
  4. امکان تعریف لیست کارشناسان بازرگانی سازمان
  5. امکان تعریف اطلاعات دقیق در مورد محصولات شرکت
  6. یک سیستم بازی برای کارشناسان فروش
  7. سیستم پیش بینی فروش
  8. وجود فرآیند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
  9. سازگاری با انواع مراکز تماس مبتنی بر VOIP
  10. امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
  11. امکان گزارش دقیق از روند فروش
  12. پشتیبانی API برای توسعه فرآیند فروش
  13. امکان سفارشی سازی فرآیندهای سازمان شما

ارسال شده توسط جولیو بهترین CRM در ایران appeared first on میهنبد. به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید