حرکت بازار کار در صنعت بازاریابی


در عصر شبکه های اجتماعی و سرعت تبلیغات، تاثیر تبلیغات ویدئویی بیش از هر زمان دیگری شده است، از این رو سال 2015 سال بازاریابی ویدئویی اعلام شد. در دنیای محتوای ویدیویی، از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا یوتیوب و اینستاگرام، این یکی از جذاب ترین و موثرترین راه های تبلیغات است. اهمیت بازاریابی با گرافیک برای ترافیک یا محتوای ویدیویی به حدی افزایش یافته است که تا سال 2020 نزدیک به 89 درصد از ترافیک اینترنتی به این محتوا اختصاص خواهد یافت.

یکی از مشکلات محتوای ویدیویی تجهیزات گران قیمت آن است، اما گرافیک به تجهیزات گران قیمتی مانند دوربین فیلمبرداری، نورپردازی، ضبط صدا و … نیاز ندارد. این دلایل و بسیاری دلایل دیگر باعث شده است که موشن گرافیک جایگزین مناسبی برای تبلیغات بلادرنگ باشد، فرهنگ استفاده از موشن گرافیک برای شرکت های بزرگ در حال محبوبیت است و مدیران ایرانی بیش از پیش به بازاریابی ویدئویی و موشن گرافیک توجه دارند. استارت آپ ها و استارت آپ ها نیز به برنامه زمان بندی روی آورده اند، زیرا هیچ راهی بهتر از زمان بندی برای ارائه خدمات و برندسازی آنها وجود ندارد. بازار کار با گرافیک متحرک این در حال حاضر در ایران بسیار راحت است و بدون شک در آینده بسیار بزرگتر خواهد شد، زیرا همه شرکت ها مجبورند برای بازاریابی و تبلیغات از گرافیک با ترافیک مستقیم یا غیر مستقیم استفاده کنند.

    حرکت بازار کار در صنعت بازاریابی
حرکت بازار کار در صنعت بازاریابی

بازاریابی چیست؟

تعریف بازاریابی به گفته مرکز بازاریابی آمریکا: “مجموعه ای از فعالیت ها شامل ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل ارزش پیشنهادی برای مشتری و فروشنده است.”

بازاریابی فعالیتی است برای سود متقابل بین فروشنده و خریدار. این فعالیت ممکن است فروش خدمات، محصولات یا مشاوره باشد و خریدار پیشنهادهایی غیر از پول ارائه دهد، مانند مشارکت یا استفاده از امکانات و یا حتی صرفا توجه به محصول.

در اینجا دو نکته وجود دارد: اول اینکه خریدار واقعاً نمی‌داند چه می‌خواهد و دوم، فروشندگان زیادی هستند که خدمات یا محصولی را ارائه می‌دهند.

مثلا وقتی می خواهید شامپو بخرید با ده ها گزینه مواجه می شوید که کدام یک برای شما مناسب تر است؟ چه میخری؟ برای پاسخ به این سوال، خرده فروشان ابزاری ساخته اند که یکی از آن ها P4 است.

تولید – محصولمحصول: بازاریابان زمانی می توانند موفق باشند که محصول خلاقانه ای داشته باشند که نیازهای مشتریان را برآورده کند و ارزش پیشنهادی برای برند ایجاد کند.

ترویج تبلیغات: بازاریابان باید محصولات خود را به طور سنتی از طریق تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها تبلیغ کنند.

محل دسترسی داشته باشیدحال اگر مشتری از کالایی آگاه باشد و ارزش آن را بداند، باید راهی برای دسترسی به آن محصول پیدا کرد، مانند فروشگاه های فیزیکی و آنلاین.

قیمت قیمت: آخرین مورد قیمت گذاری است. یکی از عوامل موثر بر قیمت گذاری، قیمت رقبا است

یکی از مزیت های دنیای دیجیتال اشتراک محصول و نیاز محصول است، این نوع پلتفرم نوع خرید را تغییر داده و این نوع اقتصاد جدید است. این پلتفرم‌ها معمولا دیجیتال هستند و دسترسی مشترک دارند و این دسترسی‌ها معمولاً خود پلتفرم نیستند، پلتفرم‌ها معمولاً باید هم مشتری و هم ارائه‌دهنده خدمات را جذب کنند، بنابراین متقاعد کردن هر دو طرف دشوار خواهد بود.

نقش گرافیک انیمیشن در بازاریابی

با استفاده از این روش، تمام مرزهایی که مانع از شناسایی هوشمندانه برند در محتوا می شود، برداشته می شود. استفاده از موسیقی، اشکال هندسی مختلف، رنگ های زیبا و طرح های متحرک می تواند به اثربخشی استثنایی بازاریابی برند کمک کند. در بازار پر رقابت امروزی، نه تنها آموزش خوب، بلکه به هوشیاری و فداکاری او نیز نیاز است.

برنامه های ترافیکی ترکیبی از دو کلمه حرکت به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصویر. که توسط برنامه های گرافیکی انجام می شود. تاثیر نمودار ترافیک بر برندسازی این دو برابر سایر روش های تبلیغاتی است، زیرا تلفیقی از هنر طراحی گرافیک، انیمیشن و علم استفاده از عناصر طراحی شده است که در نهایت با موسیقی و افکت های صوتی مرتبط با آن ترکیب و تکمیل می شود.

برخلاف انیمیشن، موشن گرافیک بر جنبه های نمادین، نشانه شناختی و توصیفی رویدادها و فرآیندها تمرکز دارد. بنابراین گرافیک ماوس بیشتر در صنایع تبلیغاتی و برندسازی و انیمیشن در صنایع سرگرمی و فیلمسازی کاربرد دارد.

برنامه های ترافیکی به شدت به تصویر و عناصر بصری مانند شکل، رنگ، بافت، ترکیب و حرکت متکی است.

این روزها در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شاهد انواع گرافیک های متحرک در قالب ویدیوهای متحرک هستیم که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده و توجه صاحبان مشاغل را نیز به خود جلب کرده و به ابزاری مستقل و موثر در تبلیغات تبدیل شده است. مناسب قیمت گرافیک انیمیشن او برای این محبوبیت نیز بسیار تأثیرگذار بود.

کاربردهای این ساختار بصری با توجه به سفارشات گسترش می یابد. با گذشت زمان و فراتر از بسیاری از قابلیت های ناشناخته آن، این فناوری با رشد فناوری کشف و استفاده خواهد شد.

نمودارهای حرکتی اطلاعات را به گونه ای ارائه می کنند که برای بیننده معمولی قابل درک و جذاب است و به طور کلی دوام بیشتری نسبت به سایر ابزارهای انتقال اطلاعات دارد.

هنگامی که اطلاعات به صورت تصویری ارائه می شود، هضم داده ها نسبتا آسان تر است. به همین دلیل، موشن گرافیک برای ایجاد ویدیوهایی در مورد فرآیندها، تجسم داده ها و مفاهیم انتزاعی عالی و عمیق خواهد بود.

مزایای موشن گرافیک

  • قدرت بصری بالا
  • طرح های خیره کننده
  • یادآوری در مورد برند
  • جذابیت و محبوبیت
  • سادگی
  • کم هزینه
  • در اسرع وقت پیام ارسال کنید
  • ماندگاری عمیق در ذهن
  • اعتماد سازی
  • ایجاد ذهنیت مطلوب

نتایج استفاده از جدول ترافیک در تجارت

1.در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

موشن گرافیک بسیار مقرون به صرفه و وقت گیر است. تصور کنید فقط از محتوای متنی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. چقدر زمان برای نوشتن یک متن جذاب دارید، چه مخاطب از خواندن متن شما حوصله داشته باشد یا نه! اما طراحی انیمیشن های گرافیکی عالی برای خلق فیلم های جذاب و چشم نواز به زمان، هزینه و تلاش بسیار کمتری نسبت به سایر انواع انیمیشن نیاز دارد.

2. با مخاطبان درگیر شوید و بازخورد دریافت کنید

گرافیک متحرک تجربه کاربر را بهبود می بخشد، مخاطب را درگیر می کند نامزدی و بازخورد سریع مخاطب را برمی انگیزد. بیش از 80 درصد از مخاطبان نمی توانند برای دیدن محتوای ویدیویی صبر کنند. دریافت انتقادات و پیشنهادات بازخورد سریع توسط مخاطب به عنوان یک کانال ارتباطی عالی، به شما امکان می دهد ایده هایی را که برای بهبود و به روز رسانی در برنامه، محصول یا خدمات نیاز دارید، سریعتر بیابید.

3. بازدیدهای بیشتری را جذب کنید

الگوریتم های موتورهای جستجو (موتور جستجو) مانند گوگل و رسانه های اجتماعی ، از لحاظ فنی محتوا را با ویدئو یا گرافیک متحرک بهبود بخشید و شانس دیده شدن را تا 53 برابر افزایش دهید. به عنوان مثال، هم گوگل و هم شبکه اجتماعی فیس بوک در پخش اجتماعی خود به انواع مختلف ویدیوها اولویت خاصی می دهند.

برنامه های ترافیکی به برند شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود و به روندهای جالب روز راه پیدا کند. در مقایسه با صفحات غیر ویدئویی، افراد حدود 3 برابر بیشتر وقت خود را صرف بازدید از صفحات ویدئو می کنند. طبق آمار، تا ابتدای سال 2021، فیلم ها 82 درصد از ترافیک ویدیو را تشکیل می دهند!

4. بازگشت سرمایه بهتر و نرخ تبدیل بالاتر

نمودارهای حرکتی فروش شما را از طریق بازگشت سرمایه بهتر و سریعتر افزایش می دهند. محتوای زنده و انیمیشن 3 برابر بیشتر ترافیک ایجاد می کند و همچنین نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را 80 درصد افزایش می دهد.

خلاقیت در این زمینه در قلب کار قرار دارد و استفاده از متن و طراحی متناسب با محتوا همراه با بازاریابی موثر، رشد و افزایش ترافیک شما را از نمودارهای ترافیکی تضمین می کند. اگر می خواهید وارد این بازار کار شوید و یا حتی به دنبال پروژه های با زمان بندی بگردید، حتما به سایت سر بزنید. متاسفم بازدید.

دیدگاهتان را بنویسید