چرا نباید طراحی بنر آنلاین انجام دهیم؟


دلایل زیادی برای رفتن به آگهی برای ارائه شغل وجود دارد. طراحی تبلیغات در تبلیغات بسیار مهم است. اما تبلیغات بدون تصویر حرفه ای غیرقابل قبول است و اثری دارد که می خواهیم برای آن هزینه کنیم.

طراحی بنر
طراحی بنر

اول از همه باید به طراحی بنر فکر کنید.

طراحی بنر به این معنی است که شما یک تصویر زیبا ایجاد می کنید که مفاهیم محصول شما را بیان می کند. با این کار به بیننده تبلیغات نشان می دهید که چه چیزی برای فروش آنها دارید و چرا آنها باید روی بنر شما کلیک کنند.

بسیاری از افراد برای این کار از بنرهای ساده استفاده می کنند و بسیاری دیگر طرح هایی را ترجیح می دهند که در مورد کیفیت و ایده ها حرفی برای گفتن داشته باشند. اگر می خواهید توجه مخاطب را به خود جلب کنید، باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

برای بقیه مقاله، با من همراه باشید تا شما را در مورد بایدها و نبایدهای تبلیغات بنری رایگان و انحصاری آنلاین راهنمایی کنم.

طراحی بنر آنلاین
طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین چیست؟

قطعاً با نام طراحی بنر آنلاین آشنا هستید، اما به شما خواهیم گفت چه روش هایی برای آن وجود دارد.

در اینترنت به دو صورت می توانید سفارش طراحی بنر آنلاین بدهید.

  1. استفاده از سکوهای خارج از قفسه با ابزارهای خارج از قفسه.
  2. استفاده از خدمات طراحی انحصاری مانند پارسی دیزاین ایرانیان.

اینکه از کدام الگوی طراحی یا ابزاری استفاده می‌کنید به این توضیحات بستگی دارد، نمی‌دانم چقدر معتقدید که هیچ ابزار رایگانی نمی‌تواند برای شما معجزه کند – یا نمی‌تواند کاری را که یک حرفه‌ای برای شما انجام می‌دهد انجام دهد. قطعاً تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد، زمانی که از یک ابزار خارج از قفسه استفاده می کنید، موضوع تکرار و غیرحرفه ای بودن است.

در حال حاضر سایت هایی مانند:

Banner Maker

https://www.canva.com/create/banners/

برخی از وب سایت ها هستند که می توانید از ابزارهای رایگانی که در اختیار شما قرار می دهند برای ایجاد طرح بنر استفاده کنید، اما در این وب سایت ها ابزارهایی که برای شما آماده کرده اند ابزاری کاملا پیش پا افتاده و ساده هستند و اگر می خواهید بنر گیف متحرک طراحی کنید. ، فریم های ساده و بسیار مبتدی را برای شما می سازند و همان لحظه نسخه گیف را به شما می دهند.

در واقع این بنرهای ساده پاسخگوی نیاز شما نیستند و مطمئنا بیننده پس از دیدن بنر شما انگیزه ای برای کلیک بر روی بنر شما نخواهد داشت. برخلاف این مدل تبلیغاتی; اگر در اینترنت جستجو کنید، مطمئناً افراد زیادی را خواهید یافت که کار طراحی شما را می گیرند و با پرداخت هزینه آن را برای شما انجام می دهند.

طراحی بنر اختصاصی
طراحی بنر اختصاصی

طراحی بنر اختصاصی

همانطور که از نامش پیداست وقتی سراغ افراد با مهارت در این زمینه از جمله این شرکت می روید می توانید به طرح پارسی ایرانیان پارسیطرح مراجعه کنید، بحث طراحی بنر مخصوص در وسط کشیده شده است و کمتر احتمال دارد که شما با موانعی مانند ابزار روبرو هستید. یک طراح که به طراحی شما اختصاص دارد و بر طرح و موضوع شما متمرکز است، وظیفه دارد طرح را به صورت حرفه ای برای شما انجام دهد.

در اینجا دیگر مشکل یا نگرانی بابت برخی مسائل ندارید، طراح می داند که محدودیت های تبلیغات اینترنتی چیست، تعداد فریم های لازم چقدر است و از چه عناصر گرافیکی باید استفاده کند تا طرح شما در شرایط مختلف در سایت های اینترنتی بیشتر دیده شود. برای مشاهده سایر لیست ها

چه باید کرد؟

ما به شما گفته ایم که هر کدام چه مزایا یا معایبی دارند. انتخاب با شماست، تنها مشکل این است که اگر یک کمپین تبلیغاتی خوب برنامه ریزی می کنید، سعی کنید عاشق این ابزارهای آنلاین رایگان نشوید و از همان ابتدا قدم های حرفه ای بردارید. زیرا برای یک کمپین کافی است که هزینه زیادی صرف کرده باشید تا سرمایه و برند تبلیغاتی خود را با یک بنر ساده و غیرحرفه ای منفجر کنید.

اما اگر به دنبال یک کمپین حرفه ای نیستید و جنبه تبلیغاتی آن چندان برایتان مهم نیست، می توانید از این ابزارها به صورت آزمایشی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید